Tjejtest

ALLA TJEJER MÅSTE GÖRA DETTA TEST!

Vem ringde dig senast? Julia
Vem pussa/kysste dig senast? Jonathan skl!!!
Vem kramde dig senast? Mamma
Vad har du för bh på dig just nu? Grå med svart spets ;)
Vad har du för trosor på dig just nu? Röda från divided
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? Lirar. Puss (Älskling)
Vad brukar folk få för intryck av dig? Julia tycker "inte otrevlig iaf" XD Jonathan tycker sexig :P Kim tycker rolig, Kajsa tycker ännu roligare osv XD

Har du någon gång klätt dig horigt?
Ja med Sara på skoj (satte på mej alla mina bhar och sminka mej horigt) XD
Har folk kallat dig slampa? Ja det har dom (för över 2 år sen)
Har du kallat någon för slampa? Japp
Har du slagit någon riktigt hårt?  Ja, både killar och tjejer
Använder du parfym? Japp
Vad brukar du få mest komplimanger för? Mitt utseende och att jag varit duktig ;) (självgod)
Vilka slags killar faller du för? Dom snälla, ärliga och ofalska (Jonathan)
Kan ta myskväll före fyllekväll? Dricker aldrig så ni kan ju gissa vad jag väljer
Vad kollar du på hos killen? Armarna, ansiktet, kläderna
Vill du ut och festa ikväll? Ja faktiskt men ska vara med Julia
Vad är klockan? 13:47
Vilken färg har din mobil? Plommon lila
Vad ska du göra nu? Vara med Julia
Har du svårt att släppa andra tätt på livet? Nej inte så svårt faktiskt
Är du social? Om jag känner för det
Vad tänker du när du vaknar? Nej, ja vill inte gå upp...
Kan du gå utan smik? Ja men ibland kan det vara lite svårt att sitta XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0