Snabba svar

Pojkvän/flickvän? Pojkvän <3
Är du kär? Självklart!!!!!
Hur tidigt stiger du upp? Två-tre timmar efter att jag blir väck annars när jag måste
Vem/vilka vet mest om dig? Jonathan, mamma och jag själv
Gillar du att slåss? Bara på Xbox360 (halo3)
Vad ska du göra ikväll? Älskling är med kompisar så jag får vara hemma hos mej och ruttna
Har du utländska föräldrar? Mamma är halvtysk
Var har du ont? Träningsvärk och en blåsa efter gocarten
Är du bra på att måla? Jag det är jag väl
Vem kramade du senast? Sara
Vad längtar du till? Imorron då det är gocart race igen
Vad heter dina husdjur? Lucas, Sune, Chackie, Loppan, Otis, "3 kattungar", nisse, ida, lisa
Har du körkort? Nej, men övningskör både bil och MC!!!!!!
Favoritgodis? Vet inte riktigt
Morgon- eller nattmänniska? NATT!!!
Sparare eller slösare? Slösare oftast den senaste tiden
Har du några homosexuella vänner? Nej men bi
Bio eller promenad? Både
Är du kittlig? Bara när Jonathan kittlar.
Rädd för insekter? Spindlar som fan
Anser du att du är stark? beror på va man jämför med

Kommentarer
Postat av: emma

Låten är min och Christians sedan vi blev tillsammans :D

Varför skulle jag skriva så och skylla ifrån mig?

2008-07-05 @ 22:01:17
URL: http://emmasordal.blogg.se/
Postat av: Anonym

spindlar är inga insekter!!!!

2008-07-07 @ 17:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0