Shoppat i kungens kurva =)

Hej, kom just hem från kungens kurva.
Köpte röd hårfärg, ett par mörkblå mjukisbyxor och en ny baddräkt. Jag blev jätte kär i baddräkten fast jag inte brukar gilla såna utan håller mej hellre till bikini. Mamma och jag konstaterade nämligen att min bikiniöverdel va för liten och att jag behöve 2 storlekar större för att det skulle passa. Eftersom säsongen är över så reas allt ut så det fanns inte mycket kvar i min storlek. Hittade MASSOR av fina bikinisar som jag ville ha men ingen hade rätt kupa så det blev en baddräkt som jag vid ett senare tillfälle ska lägga ut på bloggen.
Mamma, pappa och jag storhandlade också. Ikväll blir det fisk till middag =)

Är väldigt lat när det gäller att föra över bilder till datorn så vi får se när det blir =/
Nu ska jag äta upp all frukt som vi köpt och försöka få tag på Kajsa så hon kan komma till mej och
färga mitt hår samt så får jag sista chansen att träffa henne tills hon åker till USA på obestämd tid :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0