Jag såg för mycket!!!

Hej på er... fan va najs det är med vädret, jag har badat i poolen och solat som fan så nu e jag bruuun =) men tyvärr är Julia ännu brunare =P

Jag vet inte vad jag ska berätta, har nämligen inte gjort så mycket mer än att njuta av solen. Jag kan ju säga vad jag gjort i helgen. Jag har inte varit med Jonathan så mycket eftersom han varit med Marcus. Det var faktiskt skönt att vara utan Jonathan ett tag. På fredagen var jag med Ingela hela dagen, vi åkte med hennes mamma till Tullingebadet. Det var jätteskönt i vattnet och vi badade och solade tills middagstid då vi sedan åkte hem och sola ännu mer. På kvällen sa mamma att hon ville gå på bio och se Mamma Mia. Jag bokade därför biljetter (23:56) till Mamma Mia filmen som skulle börja 15:30 på lördagen. Innan bion bestämde mamma och jag att jag skulle ta min andra vaccinspruta mot livmoderhalscancer. Hade i fredags kollat på deras hemsida att dom hade öppet och det jobbiga var att när vi kom till cityakuten så var det sommarstängt och det var sjukt irriterande för då har jag varit nervös i onödan... Mamma och jag gick och shoppade istället innan bion. Eftesom det var rea så fick jag mycket för lite =)

Vill ni se vad jag köpte så kolla nästa inlägg

Igår badade jag och i poolen som galningar och jag har gjort nytt personrekord genom att simma 36 meter under vattnet utan att ta luft *stolt* =D
Sedan solade vi väldigt mycket. På eftermiddagen förljde jag och Julia med Björn och hämtade hans syster Tova och systerdotter Emilia (kallas, millan). När vi kom tillbaka igen så ville vi bada IGEN men då hade några humlor hamnat i vattnet och djurvän som jag är så skulle jag plocka upp dem innan de hann drunkna. En av den tog jag med handen eftersom jag inte hade något annat i närheten som jag kunde plocka upp med med och jag ville inte att den skulle drunkna. Tyvärr blev jag bränd och i det började snabbt brännas som fan. Det känns ungefär som brännesslor fast värre. Hursom helt skafade jag bort humlan så den hamnade i gräset där den kunde torka och sedan sprang jag och försökte montrea ihop håven så jag kunde fiska upp resten av humlorna som hade hamnat i poolen. Efter ett litet tag fick jag upp alla humlor och sedan gick jag in för att sätta salva på mitt finger där humlan bränt mej. Sedan badaade vi.

På kvällen när solen hade gått ner sprang jag, Julia och Vilda ut och badadde toppless i poolen och det var jätte skönt. Naken är alltid bäst =D...nästan. Btw så är jag lite äcklad för att Jonathans pappa och Mia gick runt på tomten helt nakna. Ingen vacker syn!! Tänk er en superbrun 4barnsmamma me taxörontuttar och POJKVÄNNENS pappa helt naken. Dom var liksom inte rädda att visa sej nakna speciellt inte björn, så om man vände på huvudet åt ett visst håll vid fel tillfälle så fick man se...en snopp med halvstånd, som inte tillhörde Jonathan utan hans PAPPA.... NÄ, USCH FY FAN!!!!! Nu är jag riktigt äcklad!! Hoppas jag aldrig behöver uppleva detta igen!! Förresten så fattar jag inte hur Björn kan tycka Mia är snygg. Usch fyfan nu ska jag berätta om något annat...

I morse när jag vaknade var det hundra grader varmt i sängen... Konstigt, Jonathan låg bokstavligen på mej och sov. Mina armar hade somnat eftersom jag hade haft dom under kudden när jag sov på mage och då var det inte lätt att flytta en 65 kg tung älskling. Efter att jag flyttat honom så somna jag om men vaknade efter ett tag av att han drog i mej. Då hade han vaknat och ville kramas. I vanliga fall brukar jag alltid be honom krama mej men då vill han alltid bresa ut sej över hela sängen som är 1,6m och själv får man 50-80cm att sova på själv. Men just i morse ville han kramas jätte mycket så då fick han göra det. Vid halv 10 gick han upp för att han skulle till jobbet men eftersom Björn skulle skjutsa Tova och Millan till vaxholmsbåtarna utanföpr grandhotel så fick Jonathan börja jobba ännu senare.

Kl.11 tog jag bussen till slussen för att sedan åka till Hornstull och möta upp mamma så jag ÄNTLIGEN kunde få ta min spruta. Jag var inte alls nervös ända tills jag satt där och läkaren skulle förbereda sprutan. Jääävlar va jag skaka för att förra gången så hade läkaren sprutat in vätskan mycket långsammare och då hade det gjort mer ont men den här läkaren var mycket snabbare och vipps så var det klart. Sen åkte jag hem och nu sitter jag i min fotöjl och kollar på tv och bloggar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0