Helgens händelser

I helgen som börjar enligt mej idag eftermiddag ska jagträffa Jonathan, Oscar och Kim (samt Elvis som e Kims hund)
Det blir tvspelskväll hos mej ikväll och vi hade tänkt spela halo3 mot varandra och sen hade Oscar nått spel som vi också kunde spela flera på.

Jag sitter fortfarande och funderar på om jag ska gå till jobbet imorgon eller skita i det. Jag har ju inget schema så jag behöver inte jobba om jag inte vill. Tänkte kolla med Kim om jag knde jobba på hennes jobb istället eftersom det är 100 000 ggr roligare är mitt. Jag behöver pengarna liksom så ett jobb för mej är ett måste!!
På söndag vet jag dock inte heller om jag ska jobba...

Aja nu måste jag snart börja gå till Jonathan för det finns inget här at göra. Är ensam hos Jonathans mamma, Jakke e me Jonathan, Julia drog till Fruängen för att träffa sin kille och Sara jobbar som vanligt. Hörs senare =)

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0