Hårförlängning

Hej alla glada =) igår när jag skulle till Jonathan så tog jag och mamma en sväng först till stan och där köpte jag nya trosor, hotisar från h&m (divided). Skit sköna och billiga som fan ;)
Sedan gick jag och mamma till Tajmahal där dom säljer löshår. Köpte löshår för 450kr + klämmor 160kr. Det som saknas är någon som kan hjälpa mej att sätta fast det. Krävs lite extra jobb att få fast klämmorna i löshåret men när man kan ha löshåret dygnet runt i 2-6 månader så är det värt besväret. Det coola är att håret är riktigt människohår och inget fusk för det trasslar sej och ser helt fejk ut. Ja ska lägga upp bilder senare när det är dags attt fixa håret. Först en bild före och en efter.

Här under finns deras hemsida!!

www.tajmahal.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0