Vad ska Sandra säga?

Hejsan svejsan, har just ätit en underbart god julmiddag med familjen och sedan fick mamma och pappa för sej att råttorna skulle få diska våra tallrikar så jag hämtade ner Sandras bebbar så fick dom springa runt på bordet och slicka rent tallrikarna samt provsmaka matresterna. ex, rom, ägg, julskinka, lax, köttbullar, svampomelett och massa mer. Men Daphne och Misty tyckte att ljusen var mer intressantare så dom börja sniffa på lågan och då lockades deras morrhål av värmen så nu ser dom riktigt roliga ut me sina skruvade morrhår. (lugn Sandra det växer ut nya igen)
sen så satte Misty sin hand på en värmeljuslykta i form av en snögubbe. Då brände hon sej men sa inget utan börja bara slicka på handen som hon bränt sej på. Jag tänkte vara extra snäll och hjälpa henne så ja satte hennes hand under kallvatten så brännan skulle gå över fortare. Vilda och Sibel var mest intresserade av att bli kliade eller sova i min luva. Som avslut fick dom dela på en prinskorv. (Sandra jag lovar att dom inte kommer se ut som Tjoffsan när du får tbx dom...bara nästan)...
Nu ska jag fortsätta att rita på paint. Ni får se sen när det blir klart ^^

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0