Uttråkad

Tja, jag är så sjukt jävla uttråkad att jag snart kommer börja klättra på väggarna. Är irriterad på allt och alla osv osv osv....
Jag skulle ju berättat vad jag har gjort den senaste tiden men jag vet inte om jag orkar just nu och jag kommer nog inte orka sen heller så ni som vill veta va ja sysslat me får fråga direkt till mej.

Jag kan dock berätta vad jag haft för mej igår ^^
Igår så ringde min chef och sa att dom behövde mej på jobbet för att det var en tjej som hade hoppat av så jag skulle hoppa in som reserv. Så jag drog från skolan lite tidigare och åkte till jobbet. När jag kom dit fick jag reda på att jag skulle ha sill OCH desertbordet ensam. Jippi, tredje gången jag jobbar och ska ha hand om 2 bord samtidigt. Men det gick bra åndå, fick lite hjälp av dom andra och ett tag innan gästerna kom blev det typ kaos för att gafflar saknades vid alla borden och jag saknade skedar för att Sami hade tagit alla så jag fick ta andra skedar som inte ens tillhörd Grand Hotel utan Berns (ni som inte jobbar på grand vet inte vad jag snackar om men det finns iaf olika sorters bestick med olika stämplar på...)

Senare vid halv 10 skulle allt vara bortplockat men gästerna hade varit sega med att ta desert så det blev som en krock, folk kommeroch ska ta desert samtidigt som jag ska plocka undan allt. När showen hade börjat så hade vi hunnit klart som planerat och det var ju bra. Jag och Elin höll på att plasta in deserten och "provsmakade" lite godis som hade stått på julbordet. NAMNAM!!!

Sedan så satt hela gänget bakom i köket och åt resterna av fruktsalladen ;)
och efter det så bestämde vi att dra ut på korgen, jag hade tyvärr varken pengar eller legg med mej men Pontus kände både vakten och krogchefen så han sa att jag nog skulle komma in ändå utan legg och sen skulle han bjuda mej på en cider ^^ när vi kom dit så blev det problem iaf för att jag fick inte komma in ändå så då följde alla mej till Slussen och där mötte jag upp Robins morsa som även är min chef och så åkte hon och jag tillsammans till fruängen där hon hade bilen och så fick jag skjuts hem. Kom hem typ halv 12 på natten. Hade tänk dra till stan igen men jag kände hur trött jag var och sen skulle jag ju upp kl 8 och åka till mässna och träffa Sandra och Sandra. Tyvärr ble  det  inte så eftersom jag vaknade inte när min mobil ringde och sedan ringde Sandra och då va klockan efter 9 och jag var fortfarande skit trött så jag somnade om. Imorgon ska jag däremot hänga med till mässan och kolla in hundarna med Sandra och Sandra ^^

Nu ska jag åka och handla mat me mamma och pappa samt kolla på hårfärg. När vi kommer hem ska jag, Erik och pappa börja med pepparkakshuset. Det kommer bli som alltid "Pepperkakshus ala Ankarstav". Förra året och förförra året hade vi nog inget pepparkakshus, iaf inte förra året men nu har vi det ^^....Lägger upp en bild senare på hur huset blev. Om man kan kalla det pepparkakshus då vette fan men ni får se hur det blev sen ;)

hej sålänge =P

Kommentarer
Postat av: anette

Den är från förra året ;)

blev det nått pepparkakshus? jag ska göra nästa helg :)

kram

2008-12-06 @ 18:36:47
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: jessan

Drömjobbet!

2008-12-06 @ 21:09:39
Postat av: Sandra :)

ehm.. verkar bra att jobba natt näru går i skolan dagen efter... ;P

Ses imorrn ;) <3

2008-12-06 @ 22:44:45
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0