Trött på julbord nu asså!

Tja, sitter på grand hotel och har just ätit på julbordet som jag i vanliga fall serverar på. Det kändes sjukt konstigt att vara den som tog mat och åt av den och se ens polare jobba =S
Jag har också tröttnat på julbord märkte jag nu och ändå är det här första gången i år som jag äter julbord. Sedan höll grandhotels VD ett tal också som var ovanligt kort, tidigare år så har han stått mycket längre och babblat men nu var det bara lite prisutdelning och sen lite övrigt snack. Hade tänkt åka tillbaka till skolan men det blev aldrig så för att jag skulle typ komma till skolan och sen vara där 30 minuter innan jag slutade...

Nu ska jag sitta här i ca 3 timmar och ruttna bort och sedan ska jag och mamma julhandla.

Fan va trött jag känner mej btw, ögonen blir bara tyngre och tyngre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0