Solen skiner och inga mardrömmar!

IDAG ÄR DET SOOOOL!!!! Fan vad jag har saknat solen asså! Den var framme i måndags och nu är den framme igen och det är så sjukt jävla skönt ^^ en till sak som är skön är att jag slapp mina jobbiga drömmar inatt. Vågade inte somna igår så jag låg uppe till typ 2 tills jag tvärsomnade.

Just nu sitter jag i min vinyl 107 t-shirt och ska snart gå ut me kajsas mammas hund Jazon jag orkar inte men hellre att jag tar ut honom än att han kissar inne.

Idag borde jag egentligen vara i skolan men jag har en håltimme på typ 2,5 timme så jag hoppade över första lektionen men ska gå på den sista.

Vad händer mer idag? JO! Det var ju tänkt att jag skulle dra på bio me Peter idag men min chef ringde för typ 20 minuter sen och sa att jag behövs ikväll på jobbet så jag ska väl dra dit då, måste bara smsa Peter och säga att jag inte kan ikväll.

Igår var jag btw på bio me Ronny och såg "sexdrive" fy helvete vilken rolig film =P nä nu måste jag fixa till mej så jag kan dra till skolan och ta ut den förbaskade hunden som blivit tappad för många ggr me tanke på hur *host*korkad*host* han är...

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0