Ska jag gå till skolan eller inte?

God morgon, igår kväll var jag sjukt deprimerad så jag ville bara
sjunka genom jorden och försvinna, jag har kännt mej så pressad
den senaste tiden. Jag har ju lovat mej själv att leva i nuet och
inte tänka tillbaka eller tänka framåt och planera. Ni kanske har
 läst mitt motto, jag har under den senaste tiden svikit det...

Från och med nu tänker jag köra samma metod igen som jag
gjorde under lovet. Jag ska inte planera mer än en dag i förväg.
Det enda undantaget är då om jag ska jobba!

När jag vaknade i morse upptäckte jag att mina ögon inte kunde
öppnas mer än några millimeter. Dom var så svullna för att jag
hade gråtit så mycket igår kväll innan jag totaldäckade på 2 minuter
när jag låg och smsade med Ösarn. Hur som helst, jag såg sjukt
suddigt och det sved och ögonen rann. Försökte att smsa Sandra
och jag hoppas att jag stavade rätt med tanke på att jag inte såg nått.
Halv 10 gick jag upp (då gick min buss) sökte mej med mina händer
till morgonrocken och stappla mej sedan in i duschen för att duscha.
Hade egentligen tänkt göra det ikväll men jag tänkte att om jag sköljer
ögonen så kanske jag kan se igen?! Sagt och gjort så hoppade
jag in i duschen och äntligen kunde jag öppna ögonen lite till.
Nu svider dom och dom är trött så det känns som att jag inte sovit
en enda sekund inatt men det har jag och jag drömde bara bra och
roliga saker =) Fast egentligen var dom mest helt sjuka...

Idag ska jag nog inte gå till skolan men då gäller det att jag har 100% närvaro resten av veckan...vilket jag inte lär ha eftersom jag måste jobba från klockan tre vilket betyder att jag kommer missa svenskan (ooooh stackars mej) och sällskapsdjur hundaroch då e dt faktiskt synd om mej... Men om jag kommer ha så dålig närvaro den här veckan gäller det fanimej att jag har 100% närvaro nästa vecka... Saaaaanndraaa? Får jag sova hos dej lr om du sover hos mej? Iaf på söndag för annars kommer jag inte kunna ta mej till skolan på måndag eftersom jag är så sjukt seg =O

Hej sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0