Simply the best

(tog från Annas blogg men låten är ju bara för bra och fin!!) ^^

Jag har 2-3 personer i mitt liv som verkligen ställer upp för mej. Den ena är som sagt Sandra och hon kommer alltid få största platsen i mitt hjärta för hon har verkligen ställt upp för mej 24/7. Hon har t.o.m. väckt mej på morgonen genom att ringa och säga att det var dags att gå upp. Sedan har jag Jonte som oxå ställer upp för mej. Han har ändrats så mycket på 2 år och han brukar natta mej när jag är ensam på kvällen. Vi brukar smsa tills jag somnar och varje gång han nattar mej så drömmer jag inte en massa skit heller och tänker inte en massa sjuka tankar innan jag somnar heller. Sedan är det Kajsa, hon kanske inte stöttar mej till 100% 24/7 som Sandra och Jonte gör men när jag är med henne tänker jag inte på annat än vad som händer just då =)

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Åhh visst är den där låten SÅ himla bra! :D Aww tack för att du bryr dig <3 ska börja äta bättre, ska ju till den där kliniken nu i december och snacka lite allvar, så jag hoppas det ska gå! :)

2008-12-07 @ 09:38:26
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

You know I´m trying ;) <3

Supersnygg engelska jag vet ;D

2008-12-07 @ 20:20:55
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0