Sibel har fått sin medicin!

Hej alla, idag har jag sovit skitlänge och sen drog jag till Ingela (grannen) och så kollade vi på lite youtubeklipp samt ice age 2 =)

Sen så kom pappa hem och då drog vi till Kungens Kurva och skulle köpa julöl och sen cider till mej. Där mötte jag världens bästa Peter som gav mej medicinen som Sibel ska få för att bli frisk =D Jag kan inte fatta hur han orkade köra ända från Bromma till Kungens Kurva bara för att Sibel skulle få sin medicin så fort som möjligt! Fan va snällt!!!!!! Sen fick jag också en julklapp av honom men den ska jag inte öppna för ens på julHafton ;)
Pappa, Peter och jag stog ganska länge och bara snacka skit utanför systemet och sen så säger Peter, kolla vem som går bakom dej och då var det Jonathan (Loberg) så då sa vi hej till honom oxå men sen så blev jag hungrig och så åkte jag och pappa hem.

När jag kom hem började jag fixa med medicinen och det gick sådär för sprutlocket som man ska sätta på passade inte =O men sen efter mycket fill så lyckades ja fixa sprutan och när jag skulle mata Sibel pep hon och hade sej och försökte komma oss men jag fick i henne nästna allt hon skulle ha men jag har bestämt  att hon ska få lite medicin 2 ggr om dagen. Hon tyckte iaf att den var god trots det hårda motståndet och starka vägran så var hon jätte duktig. Nu sitter hon nog och surar i buren och kommer nog vara riktigt sur på mej ett tag framöver men det får hon vara. Hon får tom bita mej om hon vill (men det gör hon aldrig) bara hon blir frisk. Tur nu Sandra att jag passar henne så slipper du slåss med Sibel ;) =P
Nu ska jag kolla på Simpsons och sen börja röja i mitt rum =)

Mamma säger att hon aldrig i sitt liv sett en så fin råtta förut! Jag måste nog ta och hålla med. Snart gumman blir allt bra igen ^^ <3 orka stå ut med mej och min läskiga spruta med medicin så blir det hur bra som helst!

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Världens snällaste Peter! :D

Åhh tack för att du hjälper oss :) <3

2008-12-22 @ 23:00:28
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: Peter

Det vara bara kul att jag kunde hjälpa till. Hoppas nu att Sibel blir bättre. GOD JUL 8-)

2008-12-23 @ 08:52:59
URL: http://skogsliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0