Min mage vänst ut och in och jag kan inte sluta gråta...

fan va ja inte pallar det här!!! Jag orkar fan inte mer, jag vill vakna upp ur mardrömmen! Det blir värre för varje dag och jag blir bara svagare för varje dag... Sitter i badrummet hängandes över toan och datan bredvid. Jag mår så sjukt jobbigt. Jag har gått in i väggen!
Sitter och lyssnar på en låt som jag la upp på Playahead för 2 år sedan då jag hade det. Det var en låt till Jonathan och när jag visade den för honom så grät både han och jag.

Jag har 2 val, antingen gråta tunga tårar varje kväll tills huvudet sprängs av huvudvärk eller tills magen vänder sej. Mitt andra alternativ är att skita i det och sova men då drömma jobba drömmar som förstör hela min nästa dag. Ikväll blev det alternativ 1...

Fan va ja inte orkar bygga på mitt rasade liv just nu! Jag skiter i allt! Jag skiter i skolan, i andra och snart mej själv. Jobbet är det enda som håller mej uppe för då är jag så sysselsatt att jag inte hinner tänka på något annat än jobbet men när jag slutar jobba och ska hem blir jag bara nervös och stressad att jag mår illa, jag vet vad som väntar varje kväll och natt. Det måste ta slut NU! Va fan ska jag göra? På lördag fyller Jonathan år och han kommer säkert vara på banditgrejen och jag pallar inte. Ena stunden skiter jag i honom och allt känns så bra men andra stunden saknar jag honom så jag vill bara sätta mej i en taxi och åka till honom och kasta mej i hans armar och be om att ta mej tillbaka så mitt liv kommer tillbaka. Snälla jag vill bara glömma honom!  Det känns som att han har glömt bort mej och aldrig tänker på mej och defentivt inte saknar mej. Det känns som att jag är den enda som saknar det förflutna och då blir allt ännu tyngre. Jag vill veta att det itne bara är jag som mår dåligt...Önskar mej i julklapp att han hör av sej och säger hej, och att han inte glömt mej och att han inte är sur och att han önskar mej all tur i världen och sen behöver jag inte höra mer...

Finns det någon som kan fixa det åt mej?

Det blir nog ingen skola imorgon för mina ögon kommer vara svullna och förstörda och ja kommer ha ont i huvudet och nu har jag suttit och spytt. Jag kan tåla tårar men när magen börjar strejka igen då är det illa.

Snälls Sandra kom hit och krama mej för jag blir alltid så glad då!!! Jag behöver dej jätte mycket just nu!! jag kommer bli galen om drömmarna fortsätte, jag måste ha en lösning NU! 2 veckors sömnproblem och jag kommer kollapsa. Jag vägrar välja bort mitt jobb för allt i världen för det är det som får mej att le. Jag grät påväg upp för kungsantrappan idag men när jag fick syn på Grand Hotel tvärslutade det och jag blev glad igen och ännu gladare blev jag när jag träffade Henrik hos vakten. Han var så glad och kramade om mej och sa att jag ska ha en bra kväll osv. då blev jag ännu gladare men just nu så skulle jag behöva höra det igen för att bli glad. Sen vill jag inte sova ensam. Jag klarar inte sånt...

Sandra<3      jag behöver dej jättemkt nu! Det känns som att jag skulle kunna offra allt för att få tillbaka Jonathan men jag vet att jag bara kommer ångra mej för då har jag bara honom och så vill jag inte ha det...

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Rose! Vad är det jag läser!? :( jag vill bara att du ska må bra, men jag vet inte hur jag ska hjälpa :/

Försök vara stark, tänk inte på jonathan, och när du bara vill ha han tillbaka.. så tänk på allt han gjort. Du har kmt en bit på vägen, jag vet att det är jobbigt. Men det är bara att fortsätta kämpa tills du nått ljuset och lagt mörkret bakom dig.

Försök stå ut <3

2008-12-12 @ 20:47:11
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0