Lite bilder från i helgen =)


Anneliiiiii och jaaag dåra!!


Makkan och hans ragg...


En del av gänget och vi kände typ hälften bara XD


Anneli och jag e på men Jonte märkte för sent XD


Min cider inne på toa, makkan och hans ragg, två tjejer som satte sej vid vårat bord och va skittrevliga, nån kille som jag fick cider av


Fan va snygga vi va där asså!


Käkade på donken och vi va typ aspackade!! Äcklig "mat" (om man kan kalla dt så) va dt också!


Dagen efterbild på när jag just vaknat, efter mer sömn, en dusch och lite smink sre man genast lite bättre ut, satte upp håret i en toffs och den höll ovanligt länge tills nån snubbe drog ut den och börja hångla me mej! Sprang typ till min kompis kompis som jag aldrig hade träffat och bad honom rädda mej och det gjorde han (tack vem du nu va ^^)

Utgång igen! Vi missade tåget för att det var för tidigit så vi fick vänta i 30 minuter till nästa. Men vi fick ut våran hämd på SL sedan när jag och kajsa sparka upp en bussdörr för att bussen vägra öppna dörrfan!


Missol som e kajsas kompis som inte kan svenska för han e amerikan, sen hennes andra polare michel eller va han nu hette och sen har vi ju min Anneli <3


Kajsas kompis tjej och Kajsa skl ;)


Missol (Dannie)


Anneli gör rätt tecken men michel hängde inte riktigt me...


Anneli och jag med våra "Sniglar" (kunde inte låta bli)


Jag och min Ronny ^^


Men lilla gubben du visar fel tecken va fan! Det är en rockklubb inte fuckklubb!!


Snusk!


BUSTED!


Stackars anneli blev uppraggad av en pudelrockare!!! X( som för övrigt snodde mitt läppglans som jag älskade och som inte går att få tag i längre!


Massa folk!


Blont, rött och brunt ;)


Några som vi träffade i rökrummet (jag röker inte) och dom va typ utbytesstudenter och gick på KTH. Asså den högra höll på som fan me mej och jag fick typ rymma från honom och sen räddade Ronnys kompis mej som jag inte visste vem det var ens XD


Hans jävla miner!!


Nu börjar det närma sej här! Ner med tummen och upp me pekfingret =D


Jag och Erik som va Ronnys bästa polare. Han hade iaf sjukt fina ögon! Mörkbruna!



Kajsas kompis som jag inte mins namnet på, Jag och sen Erik dåra



Min nuvarande msnbild för den blev så bra ^^


La upp bilden för att jag äslar mitt röda hår!



Nä nu får det fanimej räcka, sista bilden, skulle annars kunna sitta upp hela natten och ladda upp bilder från helgen

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hahahaha, men rose,....... dedär är inte min kompis XP har ingen aning om vem de är ju HAHA :P



"Kajsas kompis som jag inte mins namnet på, Jag och sen Erik dåra"



Aldrig sett honom förr :P

2009-01-07 @ 17:29:08
Postat av: Anonym

hur känner du micho även som du kallar "michel"?

2009-02-20 @ 23:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0