Känner hopp och lycka igen för första gången på riktigt länge!

Jag sitter här i mitt rum som jag och mamma möblerat om. Jag har ju varit rädd för att sova i mitt rum ensam så länge som jag haft det och nu möblerade mamma och jag om i det för att se om jag kunde trivas bättre och vet ni det gör jag. Jag älskar mitt rum, har fått julgardiner och sen så har jag tänt ljus och allt känns så mycket bättre, en nystart helt enkelt. Jag har bestämt att skriva här i bloggen vad som ger mitt liv en kick och värt att leva!

  • Mitt jobb
  • Mamma
  • Dom på jobbet (Elin, Henrik, Pontus, Robin, Sami, Melvin, Johanna, Jenni) sedan finns det fler på jobbet men det är ni som är mina största favoriter!!
  • Sandra
  • Kajsa
  • Jonathan (Loberg)
  • Peter
  • Mitt rum
  • Musiken som hjälper mej att bli stark eller bli av med ilska
  • Min mc (som just nu står inne för säsongen)
  • Att tiden aldrig slutar gå vilket ger en nya chanser för varje sekund
Tänkte även tillägga att så fort jag hittat min USB-sladd till mobilen så lägger jag upp bilderna på "pepparkakshus ala Ankarstav"
Kan ju tillägga att det väger mer än förra gången vi hade pepparkakshus. För 2 år sedan eller om det var 3 så hade vi pepparkakshus senast och det vägde 1,5kg i år väger det strax över 2kg. Varför får ni se senare ;) nu ska jag ringa äsklingen och säga godnatt (Jonathan e faktiskt min älskling för att han e så sjukt jävla snäll som orkar ställa upp för mej...och min mamma tycker han e söt XD )

Godnatt på er alla ^^

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Jag tkt vi hade kmr överens om att du inte skulle säga Jonathan..? :O jag blir sååå förvirrad då ;D

Förresten.. e inte jag din älskling? :( haha ;) <3

2008-12-08 @ 19:21:30
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0