Kan inte låta bli

Tja, måste berätta en rolig grej som hände efter jobbet när jag och Roibn satt vid vakten och väntade på hans morsa. Det är nämligen såhär att när man ska gå ut ur huset måste man trycka på en knapp och då ska en lampa lysa grönt och då betyder det att dörren går att öppna och man kommer ut men om en annan lampa lyser rött så förblir dörren låst tills dess att en vakt har tryckt på en knapp så personen kommer ut men innan vakten gör det så måste han genomsöka ens väska ifall man har snott nått. Hursom helst, den där röda lampan lyser typ aldrig så det är sällan någon som åker fast för genomsökning av väska. Men ikväll satt och jag Robin och diskuterade den där säkerhetskontrollen och då sa jag att den röda lampan typ aldrig börjar lysa och just då kommer en tant som ska ut och då börjar lampan lysa rött. Ren tillfällighet tänkte jag och Robin men sen när 8 av 10 pers som skulle ut råkar ut för den röda lampan börjar det bli lite kul för då satt jag och Robin och gissade om nästa skulle få rött lr grönt. Sen sa jag, "hoppas att jag får rött när vi går ut för skojs skull, har inte fått det på typ 2 år". sen när Robins mamma kom till vakten och vi skulle gå ut så gick hon framför mej och tryckte på knappen fast jag ville och gissa vilken lampa som började lysa? Jo den röda så hon åkte fast i kontrollen istället för jag för när jag tryckte blev det grönt så jag kunde gå ut. Dumma chef som inte lät mej åka fast =P

Nä nu ska jag sova så jag är pigg imorgon och kan få IG på provet. Låter som en smart idé va??
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0