Jävla klantarsel!

Smidigt av mej, sitter här och lovar mej själv att inte hålla på att tänka bakåt i tiden och va fan håller jag på mej? jo kollar in mina gamla bilder från bdb som är typ ett år gamla lr från i våras =O Mår lite dåligt just nu men jag har en räddning och hoppas på att den funkar! Tänk på jobbet TJOOOHOOO!!! För att lättare börja tänka på det och glömma aset Jonathan så tänker jag berätta om min arbetsdag ^^

Vid 14 så checkade jag in och börjar knyta rosetter runt ljusstakarna som vanligt och efter det så hängde jag lite på mammas verkstad. Vid 14:50 så hade jag bytt om och sen gick jag ner till VTG och kollade om jag och en annan tjej va hon nu hette bara hade kommit och gissa om jag hade rätt, vi var först där. När vi väntat ett tag kom några till och vi började lägga på dukar på julbordet, putsa bestick och stapla tallrikar. När jag står där och håller på att lära mej vilka maträtter som ska vara med på min del av julbordet kommer Henrik =D=D=D=D springandes och hojtar: "nu ska jag hälsa på min favorit tjej!!!!" ja vänder mej om och där kommer han springandes och hoppar på mej med en stor kram. Sedan samtalar vi lite om jobbet och sedan går han till andra sidan VTG för att fortsätta med sitt. Han är servitris och serverar dricka så han springer runt bland gästerna och jag står bara vid julbordet och kollar att allt rullar på och at inget tar slut. Hur som helst så gick jag sedan och åt middag me jobbarkompisarna. Vid 18:30 kom gästerna och då skulle allt vara iordninggjort vilket det skl var ;)

Under hela kvällen blev det ganska mycket spring med påfyllning osv. Men ibland när inte så mycket hände stog man mest där och kollade in när gästerna tog mat. Det var ganska lugnt ikväll för det var bara 250 gäster samtidigt =) så ibland fick Henrik lite tid över och kom skuttandes till julbordet och snacka lite.

Vid 21:30 skulle all julmat bara bort plockad men det blev lite förseningar. Sedan satt julnissegänget och åt rester från julbordet medan julshowen öste i VTG. strax efter 22 så kom pappa och hämtade mej med bilen och så åkte vi hem. Nu ligger jag i min säng och borde nog ta och sova snart.

Imorgon Sandra får du ditt godis som jag köpt till dej ^^
<3 du har alltid ställt upp för mej 24/7 sen Jonathan dumpa mej och då måste jag ju iaf få köpa godis till dej. Älskar dej gumsan <3<3<3<3<3<3<3<3<3

mitt andra hem, och i detta hus finner jag även min andra familj och 25% av min genetiskt riktiga familj. MAMMSEN!!!!<3<3
Btw visste ni att det är tre generationer i min släkt som jobbat här på grand hotel i sthlm ;) Jag, mamma och för 50 år sedan så jobbade mormor där =D

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Åhh godis :D

sötis, du kmr aldrig bli av med mig ;) <3

Älskar dig med!<3<3<3

2008-12-04 @ 08:26:16
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0