Jag överlevde kryssningen!

Tjaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu är jag hemma igen. Fan va kryssningen ägde asså. Det var skitkul verkligen (med vissa undantag) men hur som helst tänkte jag berätta lite vad för sjuka saker jag och Kajsa höll på med. Just nu är jag så sjuuuukt trött så jag tänker skriva i punktform och sen kan jag berätta lite mer utvecklat om hela resan

Saker som hände på båten
  • Jag och Kajsa låtsades vara lesbiska för att driva vansinnet ur 2 blattar
  • Drev med blattarna och sa att dom var transor
  • Jag och kajsa fick för oss att leta upp båtens absolut största töntar och ragga på dom (vi lyckades) och det roliga var att dom var ryssar fast bodde i estland (tallinn) och att en av dom påstod att dom inte hade någon nationalitet och att det stog Alien på hans pass (han såg ut som en alien så det skulle inte förvåna mej om han var en)
  • Söp upp tönatarnas plånbok XD
  • Jag fixade en ny båtbiljett på ogiltjigt pass efter att gått av båten och riskerade att inte komma på igen!
  • Kajsa och jag sjöng karaoke (jag vill vara din margareta)
  • Sov med kajsa i en hög på golvet mellan 2 trappor på 9:e våningen (danny/missal var i hytten och kröka och han är såååå jobbig då)
  • Sen flyttade vi oss till bildäck och fortsatte sova där för att det var folk som kom till 9:e våningen.
  • Släpade runt ett fyllo på 39 bast i galma stan i Tallinn. Han var aspackad och betedde sej som en liten unge på typ 4-5 bast.
  • Flasha mina vits trosor med röda prickar för Jimmy XD
  • Träffade massa roligt nytt folk.
  • Dampa loss på några killar som väckte mej
  • Gick i sömnen för att jag trodde att en häst skulle komma och sova i min säng (jimmy upptäckte att jag höll på att gå ur hytten och då vaknade jag
  • (intern) Fick thomas att dansa
  • Buggade till remixer, teckno m.m.
  • Började tävla med en Vikingline på vägen hem (dom vann för vi svängde av till Åland men inte Vikingline som åkte direkt till Stockholm)
  • Skrek åt Vikingline så jag höll på att falla över bord
  • Gjorde vapen av plastgafflar
  • Sen får vi ju inte glömma hur mycket jag och Kajsa härjade runt i hela båten!
Sen hände förståss massa andra sjuka grejer som jag inte kommer på just nu ;)
Ska duscha och sen sova ett tag så höra vi kanske ikväll

Tjaoo...

Kommentarer
Postat av: jessan

hahaha ailien! nästa gång är jag på

2008-12-29 @ 19:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0