Ingen skola, mer jobb och mensvärk...roligt roligt!

Tja, stter här i sängen med en jätte fin frukost,
Lingongrova med philadelphiaost, salami och gurka på. Sedan har jag även en mandarin och en banan, till dricka är det dock julmust för det fanns inget annat alternativ än det och vatten.

Idag blir det ingen skola för mej, för det först stog min energi på typ noll i morse och sen så hade jag sådan fruktansvärd mensvärk så jag stannade hemma, tänkte mysa ner mej riktigt ordentligt och bara ta det lugnt idag så jag får energi till arbetet sen. Ska åkt din om typ 2 timmar och börja jobba. Börjar en timme tidigare idag än anna andra så istället för att jobba 10 timmar ska jag nu få jobba 11 =O
ROLIGT ROLIGT!!!

Förresten ska jag också leta efter min USBsladd så jah kan lägga upp lite bilder på både bdb och bloggen ^^

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Oooh din frulle lät rikigt god! :D ska nog pröva den jag med! :) måste ju äta upp mig lite så bye bye miss välling som annars vart min ständiga följeslagare på mornarna, haha.. :P

2008-12-08 @ 22:34:57
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0