Inflyttning hos Kajsa

God morgon, idag blir första skoldagen på år och dar känns det som. Jag har jobbat en massa och sen så har jag haft en helvetes mensvärk så jag sket i skolan men då undrar ni varför jag inte är i skolan om jag kan jobba? Jo det är så att jag rör mej precis hela tiden under arbetstid (går fleeeera km varje dag jag jobbar) och när jag rör mej så känner jag inte av mensvärken vilket är jävligt najs ^^

Just nu sitter jag i min och kajsas lägenhet (har flyttat in till henne på halvtid typ)
Igår körde pappa över mej och kajsa samt halva min graberob och lite möbler till henne.

Sen så julpyntade vi och städade och för första gången som sen kim bodde i lägenheten så finns det ingen disk på diskbänken =O det är bara lågra flyttlådor och dammsugning som saknas samt en säng till mej, just nu så bor jag på en madrass på golvet men jag tror kajsa skulle få hit en säng ikväll men då ska jag sova hemma  tror jag.
Nu måste jag fixa mej så jag kommer iväg någongång =O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0