Höjden av lathet?

Tjaaaaaaaaaa! NU är jag äntligen hemma och jag och Kajsa planerar att göra fyllekäk som sen äta upp den. E typ dragen fortfarande så min stavning kanske inte blir en 10 poängaer eller
nått. Hur som helst kvällen va asnajs!
Jag, kajsa, jonte, makkan och peter kom till hbj vid halv 11 tiden och då fick vi stå i kön i typ 10 minuter innan vi kom in. Väl inne baxa vi ett bord och börja dricka öl (jag drack cider) efter ett tag kom anneli <3 och då blev dt ännu roligare. Fyfan vilken underbar kväll asså!!!! den ägde så hårt!! visst ja blev skit dragen och allt men va fan ;) lite får man unna sej, imorron blir dt nog liknande igen ^^.

Men jag tänkte berätta lite kortfattat va som hände under kvällen. vi söp och hade askul, alla va jätte trevliga!! sen så halv 3 drog jag och kajsa typ aaaaas packade till NKs julspel och nu kommer jag drömma mardrömmar om det för jag var så jävla packad då. Sen drog vi till donken och efter det och käka pommes och där träffa ja en gammal grundskolelärare´...ja mena klasskompis.... och sen så drog vi där ifrån och gick till grand hotel där jag träffade pontus och så drog jag kajsa, pontus in på grand och hade trekant på toan...nä ja skoja bara men vi drog och hämtade mina saker och sen gick vi till slussen och efter det så åkte pontus hem till sej och ja och kajsa drog in till stan igen och sen så tog vi nattbussen till tullinge och NU! kommer höjden av lathet!

När vi kom till Tullinge stog en taxi där och sen så kolla vi på varandra och tänkte va fan vi orkar inte gå (10 minuter) så vi tog taxi i typ 1 minut till Kajsa och betalade 70 kr. Det måste fan var höjden av lathet men fin inte snålhet!!

Nu ska jag dricka vatten och fyllekäka!! God natt och hörs sen =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0