Försov mej!

Tja, sitter i sängen och funderer på vad jag ska ha på överkroppen ikväll, det blir väl som vanligt ewn svart topp eftersom jag har brist på kläder är det svårt att hitta något. Ska dra till skolan snart som började för snart en timme sen. Jag har nämligen försovit mej...
När jag vaknade i morse så uppfattade jag inte att det var fredag utan trodde att det var lördag så jag somnade om (btw så drömde jag massa skit inatt IGEN!!!!) men idag orkar jag bara ta åt mej lite halft. Det som också gjorde att jag försov mej var att jag glömde ställa alarm på mobilen igårkväll innan jag somnade.

Vet inte vad mer jag ska skriva för dagen har just börjat =P kan ju tillägga att Henrik hörde av sej inatt typ kl 1:24 men då var jag redan tvärdäckad. Får fan ta ändan ur vagnen och gå till skolan nu, ska jobba efter så jag måste ta med mej allt skit till skolan och sen till jobbet som jag ska ha ikväll.

Ses på HBJ ikväll den som vill =) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0