Fördelen med att ha en bärbar dator ;)

Fördelen med att ha en bärbar dator är att den kan tas med överallt, till och med in till duschen. Satte på lite blandmusik och lättroad osm jag är var det skit kul att dansa och sjunga i duschen, men att använda duschmustycket som mic var inte någon hit eftersom vattnet sprutar en i ansiktet och att dansa var inte heller så smidigt med all tvål, rena halkbanan det blir då asså =O sen en till fördel med just min dator är att det är en TJEJ och hon heter Luna har jag och Alex bestämt. hans dator där emot är en killdator som heter Dexter så det hade varit lite pinsamt att ta me en KILLdator in i badrummet =O

Nä nu ska jag kolla film hörs sen
Btw filmen "låt den rätte komma in" var jätte bra, ska försöka få tag på boken så jag kan läsa den också! Någon som vill ge mej den i julklapp??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0