För trött för att vara vaken men för pigg för att sova...

Tja, sitter här i sängen fan va skönt det är med en helt nybäddad säng med sprillans nya sängkläder. Har man sovit på en båt i 2 nätter så längtar man hem till att få lägga sej i sin egna säng och det bästa var när jag kom hem var att jag hade fått nya sängkläder.

Sitter just nu och laddar hem julkalendern från 96 (mysteriet på greveholm) men jag har sällskap =D Tänkte att nu när jag haft så kul på kryssningen och inte haft en lugn stund tänkte jag ta det lite lugnare men fortfarande ha trevligt. Har 4 tjejkompisar här och vi har jättetrevligt. (man borde kanske mer kalla det barnvakt/dagis än tjejkväll) Det jobbiga är bara att dom snor mitt godis som jag köpte på båten och att dom är ganska tystlåtna men det är bara skönt med tanke på hur trött jag är. Vissa av er kanske undrar varför jag har hela 4 kompisar hos mej när jag dissat alla andra till att ses. Jo det är ju såhär att dessa tjejer är väldigt speciella. 2 av dem är mina fosterdöttrar, en är min pacient och den fjärde hon springer runt och håller dom andra 3 + mej sällskap. Nä, nu tänkte jag vara lite social med dem innan dom biter sönder mitt nya täcke eller sprider godis över hela sängen. Sandra du måste uppfostra dina döttrar bättre ;) kissar på sej gör dom oxå men jag älskar dom nog lika mycket som du så det gör inget ^^

Nu hoppas jag Robin ringer så jag kan berätta om min helg coh han om sin och sen vill jag sooooooova!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Maha , ja jag ska fråga henne va dom gjorde dom små busiga bebbarna ;)

2008-12-29 @ 12:27:35
URL: http://loveamisa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Bebbarna<3

2008-12-29 @ 19:43:06
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0