Fan vilken underbar helg och nu är det jullov och allt =)

Tja på er alla =) sitter i soffan med en av Sandras bebbar (sibel) som hela familjen förälskat sej i så bli inte förvånad om du bara får hem 3 bebbar ;) btw sandra så får jag inte tag på sara (jonathans mamma) så det blir veterinären som gäller tyvärr =( jag vill inte att du/alex avlivar pluttan! Jag förbjuder er!!!

Hur som helst tänkte jag berätta vad jag sysslat med den senaste tiden, i fredags efter jobbet drog jag till hbj me Anneli. Denkvällen drack jag lika mkt som jag brukar (4-5 cider) och det kostade mej 42 kr för jag och Anneli behövde inte betala inträde och sen så blev jag bjuden. Vid halv 1 kom Henrik dit också och det var jätte trevligt, när hbj stängde så åkte jag och henrik hem till mej och tvärsomna typ, dock fick vi dela säng vilket inte var så kul me tanke på att den bara är en 90säng (sov typ skitdåligt för henrik baxa typ 70cm av 90 XD ) Sen gick ja upp mkt tidigare än han för att Sandra skulle komma över med sina råttor. Vid kvart i 2 så väkte ja henrik för 150:e gången och vi skulle liksom med ett tåg som gick 3 över (som vi missade). När vi kom till centralen så drog Henrik till nått sushiställe för han orkade inte äta på grand och han skulle ändå inte börja jobba för ens 4. Jag drog till jobbet och kom tidigare så jag började lugnt vika mina dukar och ta fram tallrikar och putsa bestick så jag hade värsta flytet och var först klar med allt, fick såklart hjälpa dom andra för vi jobbar ju i team =)

Jag har hur trött som helst så jag gick runt som en zombie från kl 3 till kl 7 men efter några sockerbitar och sen svepte jag kalltkaffe och ännu kallare mjölk, fy helvete va äckligt det var men pigg blev jag iaf. När vi hade jobbat klart och slutat så gick hela gänget till nån korg som låt ungefär vid operakällarn. Där fick vi ett litet bord och vi körde lite tävlingslekar och Åsa som var min chef hade köpt nån vodkaflaksa och dricka som vi kunde blanda ut med. Redbull bland annat ^^
Anledningen till att vi inte firade sista jobbdagen med servisen var för att det bara var Katarina och Åsa som var bjudna så vi bad dom köra upp ett finger och sen drog vi. (okej vi bad dom faktiskt inte att köra upp ett finger men ändå... Efter ett tag ringde hovmästaren och berättade att nissarna hade fått dricks så vi skickade Pontus till grand så han kunde hämta våra pengar som slutade på en summa 2100 då alla fick 200 kr var (egentligen skulle vi ha 233.33333333333...kr var men det är lite svårt att dela)
Efter många drinkar så blev jag riktigt dragen och började se i syne (trodde jag) men det var faktiskt sant, en kille som jag tyckte att jag kände igen klev in på krogen och sen fick Åsa en stor kram av honom (antagligen kände dom varandra) och efter en stunds tänkande sken det upp! DET VAR JU BÖGEN I BONDE SÖKER FRU!
Han kom till vårt bord och snackade lite innan han drog vidare till sina polare som stog längre bort. Jag frågade bland annat hur många hästar han hade... GISSA!!!

När klockan blev....sent....så fick jag, Åsa, Katarina och Robin nog och började dra oss där ifrån, vi sa hejdå till alla och sen började vi gå till Slussen för att sedan ta t-banan till liljeholmen och sen åka hem där ifrån. På väg mot Slussen började Robin styra ner mot strömmen så jag som var aspackad till skillnad från honom fick ta tag i honom och då vingla jag till som fan så det sluta med att han fick hålla i mej hela vägen till slussen, när vi kom till "sthlm stora gran" så kom vi på att vi var skit pissnödiga så medans Katarina och Åsa lulla vidare och snackade om sitt så gick jag och Robin in i en gränd och kissa...Sen när vi kom till Liljeholmen blev jag kissnödig igen men jag visste inte vart jag kunde sätta mej så jag höll mej. Åsa ringde en taxi så åkte hon hem till sej i Årstaberg och Robin ringde en killkompis som hämtade oss i Liljeholmen och körde hem oss. När Jerry som killen hette fick reda på att jag var skit pissnödig så gasa han på som fan så jag fort kom hem. I bilen berättade Robin om restaurangen dom har vid gamla preemmacken och någon dag ska vi dra dit för dom har tydligen skit god kebab och alla ni som känner mej vet att jag älskar kebab XD

När jag vaknade i morse så var det kajsa som ringde mej och så snackade vi lite om allt och ingenting och ikväll blir det HBJ!!! (igeeeeeen)

Nä, nu måste jag fixa lite saker här hemma och sen ska jag och mamma skriva köplista för att sedan åka och handla mat och sen skulle pappa kolla på en ny GPS på mediamarkt.

Hörs sen =)

P.S. det hände inget mellan mej och Henrik när han sov hos mej, vi är förfan arbetskolegor (eller var)!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Händelserik helg där ;)

Haha :O ehh.. jag gissar på... 4 hästar :D har ingen aning vem det ens är men ändå :P

2008-12-21 @ 15:03:29
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

haha :O men 4.. var ju nästan nära ;D haha :P

2008-12-21 @ 22:24:30
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0