Ett inlägg om Ösarn <3

Tjaaa, e hos Antonia nu och sitter i luren me nån kompis till henne som jag inte känner ett skit =P vi sitter och snackar motorcyklar och bilar ;)

Tänkte skriva ett inlägg om Ösarn för att han ville det ^^
VI SKA GIFTA OSS!!!!!!!!!!!!!

Snackade med honom i telefon medan jag åkte till Antonia och då kom vi fram till att vi ska gifta oss och att hans apa ska viga oss =) och sen när han blir kändis ska han köpa en stor villa som jag ska ska få bo i med honom haha

Han e så söt min älskade ösare ^^ det blir ett hemligt bröllop så det blir inga gäster tyvärr ;)

Nu ska jag smsa ösarn och säga att han är med på min blogg och jag lovar att nämna honom oftare så han har något roligt att läsa om sej själv =P

Puss och hej leverkorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0