Är i skolan för en gångs skull

Tja sitter i skolan och har svenska =D i vanliga fall hatar jag svenska men nu är det såhär att vi har fått en ny lärare och han är typ 100ggr roligare än sofia som var vår förra lärare.
Idag vaknade jag verkligen på fel sida i morse och efter en stunds damp i badrummet så bestämde jag mej för att åka till skolan.

Smsade lite med Ronny och vi ska typ ses idag efter att jag slutat jobba. Ska dock jobba en timme typ bara men det är alltid nått.

Hade prov idag btw och det gick ovanligt bra för att inte ha pluggat ett jävla skit =P

Snart får jag damp för alex sitter bakom min dator och drar i sladdar så vi får väl hoppas på att den inte dör snart, tänkte avsluta inlägget inna det händer XD
Tjaoo

Kommentarer
Postat av: kusin

heeej jag hörde att erat pepparkakshus var väldigt övergödat el va man ska säga, haha. Kmr ni kunna äta det sen hahah. puss

2008-12-17 @ 17:08:22
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0