Är det inte det ena så är det det andra sa flickan som blödde näsblod...

Men nu är det inte såhär att jag blöder näsblod eller har mens utan jag är för pigg för att kunna sova. I vanliga fall så kan jag inte sova för att jag är orolig att börja drömma mina mardrömmar men inte ikväll, nu är det för att jag är för pigg och nått som stör mej ännu mer är att jag börjar bli hungrig och jag har huvudvärk på vänster sida =(
SNACKA OM I-LANDSPROBLEM
OH! MY FUCKING GOD va synd det är om mej =O

Sitter lite och smsar med Jonte för han den jäveln ställer alltid upp för fröken Ankarstav 24/7 (utom igår då jag typ fick damp och bröt ihop för att jag var ledsen och ville att han skulle ringa men han gjorde aldrig det) eller jo tillslut när jag va typ helt galen och klättrade på väggarna (fast egetnligen var jag ute och gick) hur som helst var det typ första gången på över 2 år som Jonte hör mej gråta...Stackars människa som måste stå ut med mej när jag gråter asså!

Nä nu ska jag smsa vidare tills jag tvärdäckar och hörs sen!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0