Ändrade planer

Tjaaaa, sitter hemma nu med datorn i knät och håller på att överföra hela datorns innehåll till mitt nya externminne som jag fick av pappa och mamma i julklapp. Ville ha ca 500 GB men dom hade köpt 1000GB =O
Här kommer hela listan på va ja fick...
  • Extern hårddisk 1000gb
  • Svart mössa som det står Rose på me glitter lila text
  • Strumpor (mjuka som fan!
  • 3 badbomber som är lite större än tennisbollar
  • Choklad
  • 500kr
  • Gosedjurstofflor i form av vargar
  • Hårfärg
  • Bok om hur man ritar fantasy
  • Bok med jättefina bilder på vilda djur
  • Väggkalender
  • Använda madagaskar 2 biobiljetter
Nu kommer jag inte på med men det var säkert nått mer =P

Nu till mitt val av rubrik. Nu är det såhär att planerna är ändrade! Det var tänkt att jag skulle (liksom varje helg) dra till HBJ på lördag MEN nu blir det ändrade planer. Kajsa har just beställt biljetter till en kryssning till Tallin. Båten avgår kl 18 på fredag och jag kommer hem på söndag kl 10. Under denna tid kommer min mobil vara avstängd så ni som vill nå mej får vänta eller höra av er tills jag kommer hem eller innan kl 22 på fredag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0