12:32

Som dom flesta vet så får jag ångest när jag sover länge på morgonen och nu har jag det. Det jobbiga blir nu att imorgon ska jag jobba till kl 1 vilket betyder att jag måste sova tidigt ikväll så jag orkar imorgon =O

Sitter i Nias säng och bloggar lite, ska snart förlja med henne ut och hålla henne sällskap medan hon röker. Sedan blir et frukost och sedan drar jag till Huddinge och ska handla lite saker som jag måste ha på jobbet imorgon samt några ansiktsmasker.

Inatt drömde jag btw om Ösarn ^^ det var kul precis som förra natten men senare så drömde jag om Jonathan och det var mindre bra. Jag vet vad som behövs göras för att sluta drömma om Jonathan men det är inte så enkelt som det låter. Jag börjar nästan bli desperat för jag orkar inte med Jonathan längre...

Jag känner att det kommer bli en lååång söndag för det är nog inte riktigt min dag idag. Eller jo för jag kanske ska sova hos Sandra inatt ^^ Det är ju måndag imorgon vilket betyder att jag börjar tidigt och med tanke på hur psykiskt och nästan fysiskt dåligt jag mår har jag väldigt svårt att komma upp på morgonen. Sedan så gör Sandra mej alltid så glad så jag somnar alltid med ett leende ^^


Nu måste jag verkligen dra. Puss vi hörs =)


Kommentarer
Postat av: Sandra :)

:( <3

2008-12-07 @ 20:21:54
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0