Vila i frid farfar

Hej, alla....För ca 2 minuter sen (18:14) ringde Christer som är min farbror... Han berättade att farfar dött. Han dog idag strax efter 4. Jag vet inte hur jag ska reagera...Jag har nog inte fått in det i skallen ännu att han är död men snart kommer nog tårarna. Erik började storgråta men vi andra har inte visat nått ännu...Det kom som en chock så det kommer nog ta att få in men ändå har vi vetat nästan hela året att han snart kommer gå bort.
Det som känns så sjukt är att han levde imorse när jag vaknade, när jag satt på bussen påväg till stallet, när jag var i stallet och när vi åkte motorcykel runt på värmdö och åt lunch och fikade. Men ungefär när vi var i huddinge för att tanka dog farfar. Hade inte en tanke på honom, tänkte bara på att tanka och att sedan få åka hem och ta det lugnt.
Det kommer bli en jobbig tid framöver. Jävla skit men det är inget man kan göra åt. Jag stog inte farfar så nära men det är ändå så synd... Nu har jag bara mormor och morfar kvar och jag känner att dom kommer finns länge till. Det känns så sjukt att farfar som hade så bra häsla, ingen över/undervikt levde sunt osv kunde bli så sjuk och dö före mina morföräldar som är både äldre och lever mycket mer osunt, är tjocka osv än vad farfar gjorde... farfar blev 79,5 år gammal...

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Nej vad hemskt :(

2008-08-31 @ 18:49:30
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0