"Va fan gör ja uppe så här dags?"

Ja det undrar jag verkligen, jag har sedan 23 ikväll städat och fixat i mitt rum och sedan valt ut spexkläder till på tisdag, men det är inte det som stör mej utan va fan jag ger mej fan på att hitta mitt recept på p-piller som stör mej. Jag är så trött att jag snart inte vet vad jag heter och ändå försöker jag hitta mitt jävla recept (ursäkta för grovt val av ord). Det som stör mej är att jag tidigare tappat bort ett annat recept och fick därför be om ett nytt, när jag fick det hämtade jag ut nya piller och sedan så la jag det på ett snorbra (nytt ord jag just kom på XD) ställe för att inte tappar bort det och gissa vad! Jag minns inte var det snorbra stället är någonstans!

GODNATT!!!!

Kommentarer
Postat av: ida

dom på ungdomsmottagningen sa att de var bäst för mig, eftersom ja inte fattade ppiller. sen är de hur mga som helst som har pstav så tror inte att just ja drabbas av det ;>

2008-08-25 @ 01:35:12
URL: http://isellden.blogg.se/
Postat av: Siian

Hej du undrade hur man la upp ett klipp från youtube...

nu ska jag försöka att förklara för dig hur du ska göra...

först går du in på youtube hittar de klippet du ska ha.. Sen på sidan av de så står de:Embed och under de så står det en hel massa kopiera de sen går du in på din blogg och trycker på html klistrar in texten där och sen uppdatera...

Jag hoppas du förstår...

och när du är klar så sparar du som vanligt.. :)

2008-08-25 @ 09:05:06
URL: http://siian.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

Haha :O ojoj massa att göra där hurru :O haha :P

2008-08-25 @ 09:36:13
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0