Tog mej en tripp

Hej, borde egentligen sova men jag har äntligen fått chansen att prata med Kajsa via msn igen på jag vet inte hur länge. Hon är i USA och försöker jobba m.m. och eftersom dom har sex timmar efter oss (tror jag) så får vi prata när det är natt i Sverige. Under tiden som jag väntar på svar så försöker jag hitta en bild som jag kan ha på min framsida av almanackan. Jag har ingen skrivare till hands så jag får ta det som redan finns på papper så att säga, funderar på en bild när jag var en liten oskyldig busunge eller på något djur som jag hade. När jag ser alla dessa bilder är det västa nostalgitrippen och jag skulle nästan kunna göra vad som helst för att få återuppleva dessa ögonblick... på nått sätt känndes allt mycket lättare på den tiden... Man behövde inte ha så stort snasvar, man levde i nuet, man fick inte sitt hjärta krossat, man visste inte om alla hot som finns i världen osv osv... Hur är det för er? Var det bättre förr eller nu?

Förr innan digitalkameran slog igenom så fanns ju bara fotografierna på fotopapper. Jag har valt att fotoa några bilder med min digitalkamera och lägga ut (några bilder är tagna direkt med digitalkamera/cam och några är fotoade pappersbilder. Tänk er om digital kameran inte fanns då hade man behövt ta 1000 bilder på sej själv och sedan framkallar för att sedan upptäcka att bara 15 av dom va okej och 2 riktigt bra. Nu kan man ju radera dom bilder som blir suddiga eller som man ser mongo ut...

Jag när jag bara var några månader

Jag som liten busunge

Jag när jag var 5-6 år ungefär

Jag julen 1998

Jag 10-11

Eftersom jag fyller år på Halloween så hade jag en sådan fest när jag fyllde 12

Jag 13 år skulle jag gissa

Jag vinter 2005 (jan-feb)

Jag hösten 2006

Jag hösten 2007

En rykande färsk bild... snart 18 år


Ser ni någon skillnad/likhet på mej genom åren??
Natti på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Haha :D coolt gjort rose :D kanske.. härmar dig ngn gång :P XP

2008-08-30 @ 00:07:56
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0