Stadion ikväll

Hej, har precis klätt på mej kläderna som jag ska ha idag. (A)
Alla mina kära mjukisbyxor ligger i tvätten och anldeningen är att mamma är seg på att tvätta just det jag vill ha samt att Jonathan är ännu bättre på att smutsa med dom med bland annat choklad (A) nää nu ska vi inte vara sånna han gjorde det ju inte med flit :)
Hade tänkt lägga upp lite bilder på gårdagens kräftskiva samt dagens outfit.

Hade inget fotoansikte så det fick bli blixten istället. Jag har ett mörkgrå boxarlinne från H&M med Jonathans tunna mjukiströja över från London. Svarta Lee jeans (present) och eftersom jag skulle jobba kände jag att vanliga gympadojor passade bäst från Adidas outlet.



Nu tänkte jag ta något att äta för att sedan gå till bussen och åka till Stadion där det är match mellan Djurgården och nått annat lag. (är inte ett dugg intresserad av sport så jag bryr mej inte) Anledningen till att jag ska till Stadion är alltså inte för att se matchen utan för att jobba. jag jobbar som sagt med Jonathans faster "Gabbi" (Gabriella) med att sälja korv. Idag kanske jag får sälja korv med hennes kille Johan som är jätte trevlig han med :)

Vi hörs lite senare om jag inte är helt slut, jag ska ju till skolan imorgon också så antagligen hörs vi imorgon igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0