Ska jag verkligen se ut så här på klassfotot på tisdag XD

I morse ville jag kolla hur jag ska se ut på vårat spexfoto på tisdag. Jag och Jessica har planerat att vara små barn, hittade dock ingen barbiedocka så det fick bli två gosedjur, ett annat alternativ är att jag ska klä ut mej till en fjortis... Då hade jag tänkt färga håret mörkt (för det finns faktiskt fjortisar med mörkt hår och inte blont som jag ändå inte passar i). Och som outfit tänkte jag ha en absolutvodkaflaska i handen och en plattat hår samt nån klädsel som jag inte bestämt och med VÄSTA pusch upen XD tyvärr kan ja inte sminka mej med flammig "fundation" (eller hur det nu stavas) för vi har proträtt foto precis efter så jag kanske itne hinner sminka om mej XD.... vad tycker ni om min lilla idé??


(smink kommer ingå)

Kommentarer
Postat av: Erika !

haha va söt! :D kör på de ^^

2008-08-24 @ 18:37:02
URL: http://chessy.blogg.se/
Postat av: Emma

Jätte sött, kör så :)

2008-08-24 @ 19:02:50
URL: http://emmasordal.blogg.se/
Postat av: Siian

svar:Cp de e jag vi har fixat nya namn jag och en polare haha...

Men asså vi snackade om lite roliga saker så fick jag till svar: sia...jävla hora haha :P

2008-08-25 @ 09:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0