Sista inlägget för ikväll

Hej nu ska jag snart sova så jag orkar upp tidigt som fan så ja kan färga håret =P jag kommer se ut som fan/randig katt men ändå det blir kul. Rött hår med blonda slingor samt kanske några orangea.

Jag har pratat en del med mamma ikväll om lite allt möjligt, jag har bestämt att köpa in en bättre almanacka till mej så jag får mer ordning på vad som är på G osv. Jag är nämligen en sån person som bara MÅSTE planera 1-2 veckor i förväg minst och om det inte blir så får ja ångest och livet känns som ett trasselknut som man får bak i håret ibland. Sedan finns det ju dessa luckor där man kan vara lite spontan som Jonathan säger och göra vad som faller en in just då. Jag ska även skaffa en anteckningsbok så jag kan anteckna fler planeringar om de inte får plats så mycket mening i kalendern.
Min mamma har lovat att om jag börjar läsa teori för körkort B så ska hon söka tillstånd att vara min handledare, själv har jag redan tillstånd för både A1, A, B och BE... Ska kanske sälja min älskling också, och då menar jag inte Jonathan utan min röda MC. Jag kommer inte ha tid med att köra den kanske och det är ju synd att låta den stå och damma igen som min andra MC.

Nu blir det hopp i säng, fast ja är redan i sängen fast med kläderna på och utanför täcket. Ska jag gå till skolan imorgon eller stanna hemma? Svaret får ni imorgon för det beror på hur jag mår för under två dagar har jag haft ont i magen och kan inte stå rakt eller gå längre streckor utan att det hugger. Sedan får vi se hur jag mår psykiskt för det har varit en hel del negativ energi i huset ikväll om ni förstår vad jag menar och jag har smink som runnit ända ner till hakan. Jag saknar samtidigt min klass och att (det kanske låter konstigt) gå på lunch med dom för då kan man väsnas skratta och samtidigt så får man mat i magen. Nä men det återstå att se vad som väger över mest.

 Kom igen klassen få mej till skolan!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Kom till skolan Rose!!! :D vi måste dessutom boka biljetter hos Lil-lil i veckan :O ;)

2008-08-27 @ 09:05:12
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0