Snart är gräsklippning en sjukdom på min gata

Varför köper min granne inte en konstgräsmatta??? JO nu är det så här att min granne är golfspelare och det måste har övergått från en sport till sjukdom för han klipper just nu gräset så det blir JÄTTE kort. Visst får folk klippa gräset kort om de vill men när de börjar klippa gräset 3-5 ggr i veckan börjar man undra???
Senast min granne klippte gräset så var det nyss och i onsdags men förra veckan så var det 3 ggr =S är han sjuk eller har han inget liv? Förrestern så finns det en till grenne på min gata och dom klipper först gräset med gräsklippare sedan så krattar dom ihop allt och sedan går dom runt med en sax och klipper av de få strån som gräsklipparen missade... Det är verkligen sjukt

Kommentarer
Postat av: Erika !

Antingen fransman, eller tjuv och polis med kamilla.. eller så kommer jag på nå helt nytt =)

2008-08-24 @ 18:50:59
URL: http://chessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0