Klassfoto

Hej, kom just hem efter att ha varit hon Jonathan och vilat samt hämtat mina grejer som jag inte orkade ta med till skolan idag. Hur som helst hade vi som tidigare nämnt klassfotografering idag. Jag valde efter mycket velande att klä ut mej till fjortis så det blev till att platta håret, sätta på dubbel bh för att få push up samt sminka mej. Vi hade inte så mycket tid på oss så det blev en ganska snabb och enkel sminkning men jag spraya iaf håret med 2 ton hårspray samt satte på mej rosa läppglans. Så fort bilderna har kommit ska jag skanna in klassfotot på datan och sedan lägga upp här på bloggen så får ni se hur det blev.

Nu ska jag vila ännu mer, vetta fan vad som är fel på mej, det blev ingen doktor idag utan det blir den 9 istället. Hoppas det inte är allvarligt och att jag snart blir bra igen.

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

hur är det med dig rose? :S

2008-08-26 @ 17:59:08
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0