Klassfest

Hej alla, idag har jag sovit och ätit MASSOR... Igår va det brakfest hos Anneli och ja drack ganska mycket men det var inte det som fick mej att må dåligt utan att jag drack allt som fanns på festen, som dom flesta kanske vet kan man inte blanda vad som helst (i magen) den liksom strejkar... Har haft ont i magen hela dagen men annars mår jag bra. Sovit en del och till luch (sen lunch) hade mamma köpt vårrullar till mej, fan vad gott och sen sov jag i två timmar innan jag gick upp för att hjälpa till med middagen som var kyckling, potatis kantareller och kantarellsås samt sallad, sen jag kom hem har jag bara ätit för att slippa att ha ont i magen...
Nu ska jag ta emot lite bilder som jag kan lägga upp här och på bilddagboken sedan ska jag sova. Jag var ju smidig och glmömde min egna digitalkamera =P

Lillagris90



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0