Kickoff

Jag vad nu min rubrik betyder vette fan men det är iaf när hela skolan samlas på Rundan i Handen (Haninge) och har samarbetsövningar brännboll osv. Det har vi för att de nya ettorna ska få lära känna elever och lärare. Jag tyckte det var ganska kul förutom att jag har fått järnbrist så jag ville bara sova hela tiden.

Snart ska jag hoppa in i duschen och duscha lite snabbt för att sedan vila  ett tag tills familjen kommer hem sen så blir det en tur till Rosenhill med motorcyklarna (första gången på hela sommaren typ som jag kör för det har ju varit så dåligt väder eller så har pappa inet haft tid). När jag kommer hem ska jag skriva av lite anteckningar som jag missade från igår av Sandra. Vi kanske hörs senare ikväll, tänkte lägga upp lite bilder från kickoffen men just nu orkar jag inte resa mej för jag kommer typ somna... *snark*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0