Kattvakt och god middag

Hej nu sitter jag här vid dator medans Jonathan spelar GTA IV... Vi är nämligen kattvakt i Jonathans gamla hus. Det var vi även i vintras.
Om en stund kommer Marcus och då sätter jag igång med matlagningen eftersom han har några viktiga ingredienser som behövs. Det blir korvcouscous eller vad arla nu hade döpt det till. Det finns MASSOR av fina recept på deras sida www.arla.se

Det finns förrätter, efterrätter och varmrätter....Snabba, billiga, enkla, fettsnåla, vegetariska m.m. mycket enkelt sökhjälp har de också så man hittar vad man söker väldigt snabbt! Verkligen något att rekomendera för de med dålig fantasi när det gäller matlagning.

(jag har inte följt receptet helt utan gjorde en egen sås med créme fraiche, vitlök och sweet chili. Otroligt gott och enkelt!!)





Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Jag kan försöka iaf! :D säg till på msn hur du typ.. vill ha den :P

2008-08-16 @ 12:55:40
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: malin

kanske till o med finns ngt som jag klarar av ;D

2008-08-16 @ 13:27:04
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0