Finns det något gulligare?? Dagens bild

Hej, visst kan ingen neka till att griskultingar är bland de sötaste djurungar som finns i världen??



Juat nu sitter jag och har håltimme eftersom jag inte längre har Matte B. I morse vaknade jag 10 minuter innan min mobil ringde så ja steg upp och började packa ihop allt som jag skulle ha samt duscha och göra frukost. När jag kollade hade varit så duktig med att komma upp i tid så ville jag blogga om det men min blogg funkade inte i morse tyvärr. När jag för en gångs skull slapp stressa för att jag inte orkat gå upp i tid så får jag inte berätta om det för ens nu.
Aja, när jag hade haft en så skön morgon och skulle gå till bussen så kom jag på att jag hade börjat gå för sent och riskterade att missa bussen, när jag kollade klockan som var 07:27 så upptäckte jag att jag absolut skulle missa bussen som gick 07:30. Det tar nämligen 6 minuter att gå till bussen från mej. Men jag tänkte att jag istället kunde gå till busshållplatsen åt andra hållet och åka till huddinge och sedan ta pendeln till skolan men när jag kom dit så upptäckte jag att den redan hade gott men när jag kollade på den busshållplats där jag brukar vara så såg jag att det fortfarande stod folk där så jag gick dit och precis när jag kom dit kom bussen som tydligen hade varit försenad några minuter. Jag kom i tid trotts allt men när jag kom till skolan fick jag veta att våran lärare i sällskapsdjur hade fått ryggskott och kunde inte komma så då fick vi se på en tråkig film om reptiler som vi redan sett och sen har vi redan gått igenom avsnittet om reptiler och amfibier... Nu ska jag ta lite frisk luft eftersom det är typ 1000 grader i den data sal som jag är i nu...

Kommentarer
Postat av: siian

Svar:Okej :)

2008-08-25 @ 15:23:00
URL: http://siian.blogg.se/
Postat av: Josiee

jättesöt, hihi:)

2008-08-26 @ 03:35:04
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0