Färgat håret

Hej, är hemma från skolan idag igen pga magont =( jag tänker ändå gå på sällskapsdjur som är dom två sista lektionerna idag. Nyss färgade jag håret och det blev mörkrött, då beslutade jag att inte färga blonda slingor så är det någon som vill ha blond hårfärg för 80 kr. Jag har istället bestämt att det blir snyggare med svart/mörkbrunt underhår så idag (om jag orkar) ska jag köpa svart hårfärg. När jag färgat svart så ska jag ta kort och lägga ut här på bloggen samt på bilddagboken. Nu ska jag klä på mej och äta något samt fixa mina naglar. Julia fixade dom jätte fint i måndags men tyvärr så blev dt förstört pga hårfärgen som, trots att jag använt handskar, hamnade på händerna.

Vi hörs senare men vet dock inte när. Ska till Jonathan efter skolan och där har jag inte tillgång till internet tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Nämen tack för komplimangen! :D haha jaa jag skriver lite way to långt ibland men men.. ;) haha jaa det där med paraplyet hade vart en skojig upplevelse.. :P

2008-08-27 @ 19:02:48
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0