En 18årsfest ;)

Hej på er, vaknade för inte så länge sedan, och nu sitter jag och äter en sallad. Väldigt tråkig dock men god med rätt dressing till. Min favorit är den Italienska fettfria dressingen =P mums
Idag ska jag inte göra så mycket mer än att ta det lugnt samt gå en promenad tror jag. Synd bara att jag inte har någon hund för då hade det varit roligare. Men men nu är det ju såhär att jag snart  (31 okt) fyller 18. Jag ska därför under höstlovet eller innan praktiken ha en fest. Jag vet vilka jag ska bjuda men det känns som att en lokal skulle vara bra då eftersom både jag och min familj är väldigt rädda om vårat hus. Kan ge 1000spänn på att något som inte får gå sönder kommer göra det.
Om jag inte får tag på någon lokal för ett bra pris så blir det väl en enkel middag hemma med mina allra närmaste kompisar... Men vilka av alla dom som jag vill ha med ska jag bjuda???

Kommentarer
Postat av: Emma

Är jag bjuden..?

2008-08-11 @ 19:33:29
URL: http://emmasordal.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=12739

2008-08-11 @ 23:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0