Dumma mobil

Jag borde skaffa mej en riktig veckarklocka men just nu använder jag mej av mobilen, dum som den kan vara ibland (ringa utan vidd, ringa med ljud fast den är på ljudlöst, inte ladda batteriet osv) så använder jag den som väckarklocka. Eftersom jag la mej så sent igår var jag trött i morse och när mobilen skulle ringa ca 9 så gjorde den inte det och jag sov lugnt vidare tills jag fick ett sms.

Nu måste jag fixa iordning mej och traska ner till bussen som går om en halvtimme pip!
 Första lektionen i skolan blir lunch, mums. Restaurangen vår skola får äta lunch på har en ny ägare så nu finns det cola och fanta bland annat att välja på som dryck samt 5 olika rätter till skillnad från förr då det bara fanns en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0