Dagens händelser

Idag hade jag sov morgon till 11:30 men eftersom jag sov hos Jonathan (som bor på landet) så kom jag försent till första lektionen trodde bussarna skulle gå varje timme som de alltid gör men just den tiden jag hade tänkt åka gick det ingen buss så jag kom 30 minuter för sent. Det var idrott men eftersom jag hade ont i magen och kom för sent så behövde jag inte vara med. Efter hade vi djurhållning i park B men tomas har fortfarande ryggskott så vi fick i uppgift att motivera våra praktikplatser som vi ska på i oktober och mars/april. Vi försökte också bestämma vilka som skulle åka vart eftersom vi elever fivk möjligheten att bestämma själv men det har blivit lite strul mellan tre personer som vill till samma djurpark i vår och de tar bara emot två personer. Alexandra är den person som mest förtjänar platsen eftersom hon fick sitt sistahandsval förra året samt jobba me klassens surfi**a.
Så vi föreslog att vi skulle rösta mellan mej och Anneli som är de andra två som vill åka till Kristiansand i Norge. Men Anneli vägrar att rösta för hon bara MÅSTE ha den platsen så nu är hon inte så poppis i klassen längre pga sitt omogna och dumma bereende.

Hur som helst hade vi även religionskunskap A och det var faktiskt roligt för vi pratade om olika syn på livet m.m.

När jag kom hem så satte jag igång med färgningen eftersom den röda inte räckte och sen ville jag ha svart underhår istället för blonda slingor. Den blonda färgen sålde jag till Sandra systeryster =P




Nå, vad tycks??


Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Ser coolt ut :D spännande att se det på riktigt imorrn :D ;)

2008-08-28 @ 22:35:07
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0