Bauhaus snart

Hej, vaknade för lite mer än en timme sen men jag är fortfarande trött, iaf i ögonen. Idag ska vi åka till mormor och morfar ett tag men först ska jag och pappa till bauhaus och fixa lite färgprover till mitt rum. Jag ska ju byta med Erik eftersom jag inte är hemma så ofta. Som jag vill ha det nu så ska rummet bli bege och lila men jag kanske ändrar mej eftersom jag gjorde det med rummet jag har nu. Det skulle bli lila och orange men istället blev det orange och rött. 

Jag håller också på att bli sjukt, tror det är Jonathans styvsyster Varja som gjort mej sjuk eftersom hon gått runt och hostat överallt! i kylskåpet i saftkannan och rakt ut i rummet som man befunnit sej i. Ibland undrar jag om Mias barn har vakum i huvudet istället för hjärna för dom är verkligen hur blåsta som helst. Aja, nu ska jag spela "pettson & findus" på datorn. Hittade ett super gammalt spel som jag inte spelat på flera år så det blir lite av en nostalgitripp igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0