Vill sova och dagens bild

Hej, är sjuuukt trött, kom just hem från mormor och morfar, innan vi åkte hem körde vi förbi farfars hus för ätt hämta lite räkningar m.m. hitta en 91:an som ja tror ja ska läsa ikväll... Om ja orkar,

Sry Elina (som ska hjälpa mej ikväll me att fixa min blogg) men ja tror inte ja orkar hålla mej upp länge till. Imorgon kan jag nog, det är väl inte så jätte bråttom??

Godnatt på er alla, hör av mej någon gång imorgon. Kanske på morgonen om jag orkar komma upp nån gång men då måste ja gå och sova NU!!! E som min älskling säger att jag är, en sovgris!!

Dagens bild blir en på Anna för att hon e så bra bloggerska och för at hon och ja och fredrik i min klass ska se Red Eye lr va filmen nu heter senare i veckan. annsing.blogg.se

image55

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

HAHA OMG VILKEN BILD! xD men snällt av dig! :)

2008-04-06 @ 23:53:39
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0