Vilken underbar dag

Idag vaknade jag vid 10 och sen gick ja upp och åt frukost. Ringde Ingela om att fråga när ja skulle komma över, men hon sa att hon inte kunde idag för att hennes föräldrar som skulle köra oss till stallet skulle någon annanstans snacka om att ja blev vääääldigt irriterad. Jag ville inte inte åka buss dit och om ja hade gjort det så hade ja kommit för sent till hästarnas lunch och allt hade typ blivit kaos, som tur är så han jag så snälla föräldrar så vi tog motorcyklarna dit och åt på vägen.

Jag fick köra min NYA motorcykel!!!

Först va ja lite nervös men allt gick bra och det var jätte kul att dra på på motorvägen, den lilla som nu e till salu kommer upp i 110 i medvind, nedförsbacke och hemlängtan medan min nya kom upp i 140 idag utan att ens ha gasen i botten!!! FAN va kul det var!!! Ridningen gick också jättebra och sen åkte vi hem igen. Nu ska ja duscha och sen dra till Ingela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0